Mobilny dostęp do eSerwisowanie.pl


Z eSerwisowanie.pl można korzystać poprzez przeglądarkę internetową na komputerach, tabletach oraz smartfonach. Strona WWW serwisu to tzw. Panel Internetowy, który został dostosowany do ekranów dotykowych. Panel Internetowy obsługują tablety i smartfony z systemem operacyjnym iOS, Android lub Windows Phone używając wbudowanej przeglądarki internetowej.

W przeglądarce internetowej należy wpisać: https://server01.eSerwisowanie.pl
Wszystkie informacje potrzebne do korzystania z Panelu Internetowego (użytkownika i hasło) otrzymasz w emailu po dokonaniu rejestracji.

Z Panelu Internetowego korzystać mogą klienci oraz serwisanci z Twojej firmy. Dla każdej z tych grup użytkowników przygotowano odpowiedni zakres funkcji. W instalowanym programie klienckim możliwe jest zarządzanie Panelem Internetowym poprzez udostępnienie wybranym osobom poszczególnych funkcji oraz kontrolę historii logowań.

Serwisant poprzez Panel Internetowy ma możliwość:

  • przeglądania oraz załatwiania zgłoszeń serwisowanych wpisanych przez klientów
  • przekształcania zgłoszenia serwisowego w zlecenie serwisowe przypisane do wybranych serwisantów
  • przeglądania, tworzenia, edycji i załatwiania zleceń serwisowych przypisanych do niego
  • przeglądania, tworzenia oraz edycji stanów posiadania klientów wraz z ich terminami serwisowymi
  • przegląd oraz załatwianie terminów serwisowych z możliwością planowania na ich podstawnie zleceń serwisowych
  • przeglądanie kart technicznych dla przedmiotów w zleceniach serwisowych
  • wystawienia faktury, faktury korygującej, faktury PROFORMA lub faktury zaliczkowej
  • korespondowania z firmą
  • przeglądania, tworzenia oraz edycji terminów w terminarzu wraz z wglądem w terminy innych pracowników
  • przeglądania, tworzenia oraz edycji danych klientów i osób kontaktowych
  • przeglądania, tworzenia oraz edycji kartoteki towarów i usług
Klient poprzez Panel Internetowy ma możliwość:
  • wpisywania zgłoszeń serwisowych i śledzenia ich stanu realizacji
  • przeglądania swoich stanów posiadania (serwisowane przedmioty, usługi, urządzenia, pojazdy, licencje itp.)
  • przeglądu swoich faktur i stanu ich płatności oraz pobrania pliku PDF
  • korespondowania z firmą
  • przeglądu terminarza

Panel Internetowy obsługiwany poprzez przeglądarkę internetową:

Menu początkowe


Przeglądanie zleceń serwisowych


Wprowadzanie zleceń serwisowych

Terminarz



Panel Internetowy obsługiwany poprzez iPhone: