Rozwiązaniem problemów organizacyjnych i komunikacyjnych w Twojej firmie jest system informatyczny:
TenvirkMK
komunikacja i obieg dokumentówW wielu firmach występują problemy związane z komunikacją i prawidłowym obiegiem dokumentów. Trudno jest archiwizować korespondencje i dokumenty. Egzekwowanie terminów i delegowanie zadań jest utrudnione.
Rozwiązanie TenvirkMK znajdzie zastosowanie do usprawnienia komunikacji i wymiany dokumentów.
Często stosowane jest w scenariuszach B2B.
Aplikacja rejestruje i klasyfikuje całą korespondencje firmy na wspólnym serwerze.
Obsługuje emaile, faksy, SMSy, listy skanowane, telefony, dokumenty i inne zdefiniowane zdarzenia.
Umożliwia budowanie historii korespondencji i łatwe wyszukiwanie. System umożliwia grupowanie korespondencji w projekty – sprawy.
Nadzorowane są terminy załatwiania korespondencji i spraw. Aplikacja umożliwia organizację komunikacji wewnętrznej pomiędzy pracownikami
jak i zewnętrznej z partnerami i klientami. Wewnętrzny terminarz ułatwia planowanie spotkań i prace grupową.
System umożliwia budowanie obiegów dokumentów (workflow) poprzez skanowanie dokumentów lub wprowadzanie ich w formularzach. Definiowany jest opis dokumentu i sposób jego przetwarzania w firmie. Program służy również do wersjonowania dokumentów i tworzenia ich z automatycznie wypełnianych wzorów. System może być wyposażony w tzw. „Panel internetowy” czyli dostęp do wybranych procesów biznesowych dla klientów i partnerów firmy za pomocą przeglądarki internetowej.
Zobacz w ulotce więcej o problemach związanych z komunikacją, które rozwiązuje system...
zobacz więcej w ulotce o programieModuły w pakiecie
Moduły dostępny w ograniczonym zakresie
Moduły w pakiecie
Moduły opcjonalne lub dostępne w ograniczonym zakresie
Moduły w pakiecie
Moduły opcjonalne lub dostępne w ograniczonym zakresie
Obejrzyj film pokazujący przykład korzystania z obiegu dokumentów i modułu zdarzeń w systemie. Przykład dotyczy obiegu reklamacji...
Obejrzyj film pokazujący przykład mechanizmu budowy obiegu dokumentu w systemie...