• TenvirkMK

    Komunikacja i obiegi dokumentów

Kliknij jeśli chcesz umówić się na prezentację i kupić program dla Twojej firmy

O PROGRAMIE

Czy organizacja Twojej firmy jest optymalna?



Najważniejsze funkcje

  • szybkie tworzenie profesjonalnych obiegów dokumentów
  • wzorcowe obiegi z możliwością modyfikacji
  • tworzenie procedur obsługi klientów, przetwarzania dokumentów, zawierania umów, itp.
  • tworzenie formularzy internetowych sprzężonych z obiegiem dokumentów i uzupełniających firmowe strony WWW na przykład o ankiety lub zgłoszenia reklamacji
  • skanowanie i rejestrację listów oraz innych pism wraz z ich dekretacją
  • zarządzanie poleceniami służbowymi i zadaniami
  • prowadzenie terminarzy i synchronizację ich z Google Calendar
  • analizowanie i raportowanie obiegu dokumentów w firmie
Kliknij aby poznać pozostałe funkcje programu.

Dlaczego warto

Organizacja pracy Twojej firmy może być perfekcyjna. Dzięki temu tymi samymi siłami można obsługiwać więcej klientów. System zapewnia większe bezpieczeństwo pracy dzięki dokumentowaniu wszelkich informacji płynących do i od klientów oraz pomiędzy pracownikami. Zautomatyzowanie obiegi dokumentów zapewniają prawidłowy przepływ dokumentów w firmie.

Możliwość dokonywania wszechstronnych analiz danych umożliwia podejmowanie właściwych decyzji menadżerskich.

Ceny

Program występuje w dwóch wersjach:

STANDARD - LICENCJA BEZTERMINOWA

cena za użytkownika

290 zł
+ suma ceny modułów opcjonalnych (patrz niżej)

Wersja systemu zawiera standardowe modułu przewidziane dla firmy w zakresie komunikacji. Baza danych i cała instalacja znajduje się na Twoim serwerze.

W tej wersji licencja udzielana jest bezterminowo.
Możliwe jest dokupienie modułów opcjonalnych.

STANDARD - LICENCJA ROCZNA

cena za użytkownika

135 zł
+ suma ceny modułów opcjonalnych (patrz niżej)

Wersja systemu zawiera standardowe modułu przewidziane dla firmy w zakresie komunikacji. Baza danych i cała instalacja znajduje się na Twoim serwerze.

W tej wersji licencja udzielana jest na okres jednego roku.
Możliwe jest dokupienie modułów opcjonalnych.

MODUŁY

Moduły standardowe dostępne w programie
Kliknij na moduł aby sprawdzić jego funkcjonalność



Moduły opcjonalne do dokupienia
Kliknij na moduł aby sprawdzić jego funkcjonalność




Dodatkowe informacje

System sprzedawany jest dla conajmniej 3 użytkowników. Do ceny licencji należy doliczyć koszty instalacji oraz szkoleń.

System instalowany jest na serwerze z systemem operacyjnym Windows Server 2012/2016/2019/2022.

Gwarancja umożliwia aktualizację systemu do najnowszej wersji.
W wersji STANDARD - LICENCJA ROCZNA udzielamy gwarancji na system w okresie trwania licencji.
W wersji STANDARD - LICENCJA BEZTERMINOWA udzielamy rocznej gwarancji na system. Koszt przedłużenia gwarancji na kolejny rok to 20% wartości licencji.

Podane na tej stronie ceny dotyczą nowych instalacji i są cenami netto, do których należy doliczyć podatek VAT 23%. Podane informacje i ceny mają charakter informacyjny i mogąc ulec zmianie bez uprzedzenia oraz nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu Art. 66 § 1 Kodeksu Cywilnego. Prosimy o skontaktowanie się z TENVIRK Sp. z o.o. w celu uzyskania ostatecznej oferty.


Kliknij jeśli chcesz umówić się na prezentację i kupić program dla Twojej firmy

Referencje

Z systemu TenvirkMK komunikacja i obieg dokumentów skorzystali między innymi:



















Przykłady listów referencyjnych:

Prezentacja i demo

Zobacz filmy jak korzystać z obiegu dokumentów w firmie

Kliknij jeśli chcesz umówić się na prezentację i kupić program dla Twojej firmy



Obejrzyj film pokazujący przykład korzystania z obiegu dokumentów i modułu zdarzeń w systemie. Przykład dotyczy obiegu reklamacji...

Obejrzyj film pokazujący przykład mechanizmu budowy obiegu dokumentu w systemie...

Copyright by TENVIRK Sp. z o.o. © 2002-2023
Ta strona używa ciasteczek (cookies), do zbierania statystyk odwiedzin oraz do utrzymywania sesji aplikacji internetowych. Dowiedz się więcejPrzyjmuję do wiadomości